9 תשובות
לא זה סבבה לגמרי
יחסית כן, שימי קוד קופון ואם יש לך נק' תשתמשי
שואל השאלה:
אין לי נקודות, זה אחרי קוד קופון וחיסכון של 160 שח..
יוצא כאילו 32 שח לפריט
אנונימית
שווה עם ה160 שח שירדו
3*
לא יקר בכלל, 18 פריטים בדרך כלל יעלו קרוב לאלף, בטח גם ירד חלק מהמחיר בגלל המצבעים
מחיר מוש אפילו אם לא שמת קוד הנחה
לא הרבה.
קניתי 13 ב 350
אנונימית
שואל השאלה:
זה תלוי מה כת לוקחת..
אנונימית
איך?580
אני ב21 פרטים הזמנתי ב500