50 תשובות
מגיל 5 עד עכשיו.
וזה עיניין של זמן ובן אדם..
תנסי להיות יותר פתוחה גם לחברות איתם, אל תראי בהם כחייזרים, סך הכל הם לא כאלה שונים מחברות בנות, הם בני אדם.
תנסי נגיד ויש לך בן בכיתה שיושב לידך לפתח איתו שיחה, להעזר בו בשיעורי בית, להציע לו לעבוד ביחד..
קחי בחשבון שיש בנים שפחות תתחברי אליהם/הם אלייך אבל בסופו של דבר תמצאי את הבנים שכן תוכלו לראות בהם ידידים.
נגיד אני בביולוגיה אז יש איזו עבודת חקר, פשוט הצעתי לשני בנים שהיו נראים נחמדים שנעשה יחד את העבודה, ככה רכשתי לעצמי בנים שאני מיודדת איתם, אל תלחיצי את עצמך ב"מה הם יגידו?" תדברי איתם הכי בטבעיות.
אם יש לך נגיד שכנים בנים בערך בגילך, כשאת רואה אותם סתם תגידי להם "היי" וכו'..
וזה עיניין של זמן ובן אדם..
תנסי להיות יותר פתוחה גם לחברות איתם, אל תראי בהם כחייזרים, סך הכל הם לא כאלה שונים מחברות בנות, הם בני אדם.
תנסי נגיד ויש לך בן בכיתה שיושב לידך לפתח איתו שיחה, להעזר בו בשיעורי בית, להציע לו לעבוד ביחד..
קחי בחשבון שיש בנים שפחות תתחברי אליהם/הם אלייך אבל בסופו של דבר תמצאי את הבנים שכן תוכלו לראות בהם ידידים.
נגיד אני בביולוגיה אז יש איזו עבודת חקר, פשוט הצעתי לשני בנים שהיו נראים נחמדים שנעשה יחד את העבודה, ככה רכשתי לעצמי בנים שאני מיודדת איתם, אל תלחיצי את עצמך ב"מה הם יגידו?" תדברי איתם הכי בטבעיות.
אם יש לך נגיד שכנים בנים בערך בגילך, כשאת רואה אותם סתם תגידי להם "היי" וכו'..
ח ט
מכיתה ד
מהגן כזה
אבל זה לא קשור
כל אחד והזמן שלו
ולא חייב להיות לך ידידים בכלל
אני בלי חברות, רק ידידים
אז לפעמים עדיף חברות מאשר ידידים
אבל זה לא קשור
כל אחד והזמן שלו
ולא חייב להיות לך ידידים בכלל
אני בלי חברות, רק ידידים
אז לפעמים עדיף חברות מאשר ידידים
מכיתה ב
מתמיד. כי לכל החברות של אמא שלי יש בנים ולחלקם אני די קשורה.
היה לי רק בכיתה ו ואז כבר לא
הבעיה שבנים יוצאים עם בנות שהם נמשכים אליהם ובנות מדברות עם בנים שהם לא נמשכות אליהם
אנונימית
תמיד היה אבל תלוי..
כיתה י
היה לי מכיתה א, אבל באמת שאנחנו לא בקשר עכשיו ועכשיו אני בכיתה י אז התחלתי להתחבר כזה יותר מהשנה..
מגיל שנתיים
מסכימה עם בילבי^
בז כבר היו לי
מהגן
אנונימית
מכיתה ז
מכיתה ו כזה
אני אישית ממש מחוברת גם לבנים לא בקטע זוגי פשוט יש כאלה שממש כיף איתם , לדעתי אין גיל מסויים שזה צריך להתחיל כל אחד מתי שהוא מרגיש וחצי שהוא מתחבר
לכל מי שאומר שאין דבר כזה ידידים
לא מסכים...
כמובן שאני אעדיף להסתובב עם מישהי שאני נמשך אליה אבל יש לי מלא ידידות בנות שאני לא נמשך אליהן באופן הזה לא כל מה שאנחנו מחפשים זה מין.....
לא מסכים...
כמובן שאני אעדיף להסתובב עם מישהי שאני נמשך אליה אבל יש לי מלא ידידות בנות שאני לא נמשך אליהן באופן הזה לא כל מה שאנחנו מחפשים זה מין.....
כיתה ט
אנונימית
מכיתה ו
מכיתה ה
מכיתה א כי בנים פשוט מבינים אותי אני חלק מהבויז איכ בנות
אנונימית
מכיתה ו
שואל השאלה:
^^^^^^^למה שעדיף להסתובב עם מישהי שאתה נמשך אליה? אם זאת ידידה מה זה הקטע המפגר הזה
^^^^^^^למה שעדיף להסתובב עם מישהי שאתה נמשך אליה? אם זאת ידידה מה זה הקטע המפגר הזה
אנונימית
ברמה של להיפגש ולדבר ביומיום מגיל 11 אבל גם בגן ובכיתה א עד ג היו
בכיתה ו' היה לי ידיד מזה טוב ושנינו היינו חנונים וקוראין ספרים ותמיד נפגשנו בספריה. אבל הוא היה עושה לי ספוילרים אז הוא חרא של בנאדם
גיל 4
מגיל 12 בערך, אבל זה באמת לא משהו שצריך להדאיג איתך, הם אמורים להיות על תקן חברים בדיוק כמו הבנות, ככה שבאמת שאת לא אמורה להרגיש הבדל❤
(כאילו, חוץ מהקטע שאיתם את לא מדברת על מחזור, חזיות חדשות, ביקיני חדש, מה ללבוש היום בערב ועל איזה חתיך הקראש מי'ב 6)
(כאילו, חוץ מהקטע שאיתם את לא מדברת על מחזור, חזיות חדשות, ביקיני חדש, מה ללבוש היום בערב ועל איזה חתיך הקראש מי'ב 6)
מכיתה ז אם אין לך זה כי כנראה אין בנים שאת מוצאת איתם תחומי עיניין משותפים תאמיני לי אם יהיה זה יבוא עם עצמו
חוץ מהחברים שלי מהקיבוץ שפשוט היינו חברים כל חיים אז מכיתה ט
אה בעצם היה לי גם היסודי בה' ו-ו' ואז בכיתות ז ח לא היו
אה בעצם היה לי גם היסודי בה' ו-ו' ואז בכיתות ז ח לא היו
מאז ומתמיד
בת 21 ולא היה לי בכלל ידידים וגם אין
אנונימית
כיתה י ואין
אנונימית
בעיקרון לא כ"כ הסתובבתי עד סיום בית ספר וחשבתי כמוך
עכשיו יש לי אולי חברה אחת או 2 ומעבר אני מסתובבת רק עם בנים
דעתי? את לא מפספסת כלום וחברות הרבה יותר כיף מידידים
ואם בקטע שאת רוצה חבר אז את לא צריכה ידידים בשביל זה אז ככה או ככה אין סיבה לדאגה
עכשיו יש לי אולי חברה אחת או 2 ומעבר אני מסתובבת רק עם בנים
דעתי? את לא מפספסת כלום וחברות הרבה יותר כיף מידידים
ואם בקטע שאת רוצה חבר אז את לא צריכה ידידים בשביל זה אז ככה או ככה אין סיבה לדאגה
אצלי רק עכשיו התחלתי לדבר יותר עם בנים אבל לא בווצאפ או באינסטגרם כיאלו במציאות נפגשים וזה אז אני מדברת איתם יותר מהרגיל אבל לא ידידים ידידים
אנונימית
לי יש מכיתה ז
אבל זה ממש ממש לא צריך להדאיג אותך
זה ממש לא משנה המגדר או המין של החברויות שלך, העיקר שטוב לך איתן והן עושות לך טוב 3>
תנסי להתחבר לא.נשים לפי האישיות ולא לפי המגדר
אבל זה ממש ממש לא צריך להדאיג אותך
זה ממש לא משנה המגדר או המין של החברויות שלך, העיקר שטוב לך איתן והן עושות לך טוב 3>
תנסי להתחבר לא.נשים לפי האישיות ולא לפי המגדר
מגיל קטן בעיניי כולם גייז
כיתה ח
אני בכיתה יא והבנים בשכבה צוחקים עליי ומשפילים אותי, אין לי חברים ובמיוחד אין לי ידידים
אנונימית
וואלה יש כאלה מכיתה א עד עכשיו
אנונימית
מגיל 0
הידיד שאני בקשר איתו הכי הרבה זמן הכרתי אותו בגיל 8
הידיד שאני בקשר איתו הכי הרבה זמן הכרתי אותו בגיל 8
11-12 כיתה ו-ז
כיתה ה
אנונימית
מכיתה ד כזה
כיתה ו ואז ב- ז זה כזה הפסיק ועכשיו כיתה ח
אני עכשיו בכיתה ז ואני פשוט שלחתי הודעה באינסטגרם לילד מהכיתה שלי וזהו כאילו גם יש לי חברים בנים מהשכבה לא רק מהכיתה . יש לי אחות תאומה והכרצי בנים מהכיתה שלה ודיברתי עם אחד מהם חמש שעות בלילה!.
תתחילי פשוט לדבר עם מישהו או לשלוח הודעה הקטע שאני שלחתי הודעה לילד מהכיתה שלי וחברים שלו חושבים שאני מאוהבת בו למרות שאני לא אבל שהיה קיצר תנסי להתחיל שיחות עם בנים.
תתחילי מסתם להגיד בוקר טוב או לשלוח הודעות
תתחילי פשוט לדבר עם מישהו או לשלוח הודעה הקטע שאני שלחתי הודעה לילד מהכיתה שלי וחברים שלו חושבים שאני מאוהבת בו למרות שאני לא אבל שהיה קיצר תנסי להתחיל שיחות עם בנים.
תתחילי מסתם להגיד בוקר טוב או לשלוח הודעות
אני ביא ואין לי. אבל גם אין לי חברות בנות
יש לי כמה מהגן וכמה מכיתה ו או ז
-שואלת השאלה-
אני אומר שאני מעדיף להיות על מישהי שאני אוהב יותר מרק ידידות מאשר עם ידידות זה ברור מאליו לא?
אני אומר שאני מעדיף להיות על מישהי שאני אוהב יותר מרק ידידות מאשר עם ידידות זה ברור מאליו לא?
באותו הנושא: