7 תשובות
תעצב רקע רק בתוכנת עריכה ואותה תשים כרקע
^^ שומר מסך? לא שמעת על wallpaper engine?
^^יפה, אני לא יודע לערוך, ובכללי דיברתי על התפריט של המחשב.
לכן כתבתי את מה שכתבתי
^מן הסתם שיש תוכנות להכל, אבל אם יעשו את זה יותא מוסדר זה יהיה מדהים
לכן כתבתי את מה שכתבתי
^מן הסתם שיש תוכנות להכל, אבל אם יעשו את זה יותא מוסדר זה יהיה מדהים
התכוונת שיה בילט אין בממשק המחשב הבנתי
^כאילו שנוכל אשכרה לעשות רקע משל עצמנו ולא להוריד מגוגל, או לשנות את הצבע השחור המגעיל לצבע שאנחנו נרצה, ובכללי לשנות את כל התפריט
^ אני מת לדעת מה זה אומר
שיהיה אפשר לערוך ויזואלית את המחשב