6 תשובות
כן
נכון להיום, אין עוד חובת בידוד למי שאומתו לקורונה.
כלומר, גם אם קיבלת תוצאה חיובית בבדיקת קורונה מוסדית או ביתית, אין חובה להישאר בבידוד.
יחד עם זאת, צריך לזכור שעדיין מדובר במחלה מידבקת שעלולה לסכן בעיקר את מי שבקבוצות הסיכון, ולכן כדאי לפעול בצורה אחראית כלפי הסביבה לפי ההמלצות למי שאומתו לקורונה.

להישאר בבית: מומלץ להישאר בבית במשך 5 ימים ממועד הבדיקה החיובית או עד שיחלפו התסמינים (חום מעל 38 מעלות, שיעול וקוצר נשימה).
ציטטתי מאתר משרד הבריאות אז לא תמצאי תשובה יותר אמינה משלי (;
אני פה לפני כל האנשי קונספירציות לטסגו

אה ולשאלה לא אבל כדאי להישאר כמה ימים בבית כי המחלה מדבקת ובמיוחד עכשיו יש התפרצות חדשה
שואל השאלה:
כן אבל אני בחופש ןזה מבאס רצח שעד שאני בחופש אני צריכה להיתקע בבית וזה רק כי עשיתי בדיקה כי יכולתי גם לא לעשות
אנונימית