3 תשובות
עם מגבון עדין( של עיניים)
קחי פד ושימי מים חמים תשאירי על העין כמה דקות ואז המסקרה מתרככת את יכולה להוריד עם מים או עם מים מיסלריים
אני לוקחת 2 פדים קוסמטיים
אחד מרטיבה במים מיסלריים של גרנייר ואחד יבש
אז אני מתחילה בלשים את הרטוב על הריסים למשך בערך 10 שניות , ואז מנגבת עם היבש ממש בעדינות ויורד לי הכל ..
אם צריך אני עוברת על זה עוד פעם.
אחד מרטיבה במים מיסלריים של גרנייר ואחד יבש
אז אני מתחילה בלשים את הרטוב על הריסים למשך בערך 10 שניות , ואז מנגבת עם היבש ממש בעדינות ויורד לי הכל ..
אם צריך אני עוברת על זה עוד פעם.