9 תשובות
כן
כן למה לא
שואל השאלה:
לא יודעת זה מפחיד ומביך ואני אהיה הילדה היחידה חחח
לא יודעת זה מפחיד ומביך ואני אהיה הילדה היחידה חחח
אנונימית
מה זה ארוחת אמצע לילה איפה יד דבר כזה?
תוכלי לענות כי את אנונימית?
שואל השאלה:
יש במלונות
ממה שנשאר בארוחת ערב כנראה
יש במלונות
ממה שנשאר בארוחת ערב כנראה
אנונימית
תאכלי
כן אם את רעבה למה לא
כןן ברור
באותו הנושא: