4 תשובות
כן ממש יפה
אממ אני הייתי לובשת משהו יותר חגיגי...
כן זה ממש יפה אבל זה
לא ככ חגיגי
לא ככ חגיגי
אולי להחליף לחולצה לבנה
זה קצת יומיומי מדי
זה קצת יומיומי מדי
אנונימית
באותו הנושא: