4 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות בשפם
שעווה בכללי עושה אז כן
עדיף בחוט
Vas
אל תעשי מויטט!!!
אני עשיתי וזה ממש פצע לי את העור עד עכשיו יש לי צלקת בקושי רואים אותה אבל זה מזעזע אני רוצה לבכות שעשיתי את זה