8 תשובות
ספאם נחמד בהחלט.
לעבוד קצת על האמינות וזה וואו.
8.5 מתוך 10.
^^^איזה 8.5/10 בראש שלך
מקסימום 9/10 יצא לו ספאם טוב
אחלה ספאם
אמהות*
אתה באמת חושב שיש פה אמהות חחח
אנונימי
זה טרול?
שואל השאלה:
תגידו נערים מתבגרים נראה לכם שאני לא באמת אמא ושאני סתם עושה פה קומזיץ
אנונימי
כן^ בעיקר כי זה אנונימי