3 תשובות
שואלים בכנסייה אם הם רוצים להתחתן אם האיש המיועד ואז שואלים אם הוא מסכים לאהוב בבריאות ובחולי וכל זה
סתם מה שהם ממציאים מראש
בעיקרון נודרים לא להיפרד לעולם וכו' (וכמובן לא מקיימים למה שהם יריבו 70 שנה ולא יתגרשו?)
בעיקרון נודרים לא להיפרד לעולם וכו' (וכמובן לא מקיימים למה שהם יריבו 70 שנה ולא יתגרשו?)
" אני [שם] לוקח אותך [שם] להיות אשתי/בעלי, שיהיה לי ולהחזיק מהיום והלאה, לטוב, לרע, לעשיר יותר, לעני יותר, בחולי ובבריאות, לאהוב ולהוקיר, עד שהמוות יפריד ביננו. על פי החוק הקדוש של אלוהים. בנוכחות אלוהים אני עושה את הנדר הזה"
כל הקטע של לכתוב נדרים משלך זה משהו שלרוב לא עושים בחתונה נוצרית מסורתית.
כל הקטע של לכתוב נדרים משלך זה משהו שלרוב לא עושים בחתונה נוצרית מסורתית.
באותו הנושא: