2 תשובות
לא נראה לי שהייתי מוותרת
שאלה קשה
לא הייתי מוותרת
כי זה עוד שלב בחיים שבונה אותך בתור בן אדם אם זה נפשית וגם פיזית. את עובדת שם חוויות שלא תעברי בשום מקום אם זה לטוב או לרע. בגדול את מתבגרת ובונה את המשך החיים שלך