2 תשובות
עדיף למחוק ולשלוח מחדש... או פשוט לערוך
כפרה עליך אף אחד לא יקבל אותך, אנשיפ צריכים עובדים תמידיים ליום יום או לפחות כמה פעמים בשבןע למשמרות לא רק כשיש חגים. מה הטעם בעבודה אפ את כמעט לא נמצאת בא? זה לא חופש גדול שעובדים חודשיים. זה או חופש גדול עבןדה זמנית או שתעבדי כל השנה כמו שצריך
באותו הנושא: