48 תשובות
ממשיכים לחיות
מכחישה הכל ואם לא עובד עוברת לרוסיה
מה אפשר כבר לעשות חיים כרגיל
מוחק ופותח חדש חדמש
סטיפס זה המקום הפרטי שלי
מוחקים את החשבון ומכחישים כל קשר
בורח למקסיקו
כלום מה יש לי לעשות
שואל השאלה:
זה מביך ממש
אנונימית
כבר המון חברות שלי גילו על החשבון סטיפס שלי (גם ההורים שלי...) אז כשאני עונה או שואלת שאלות אישיות אני על אנונימי
שואל השאלה:
אבל אפשר לראות
אני כל הזמן מסתירה חחח
אנונימית
יורדים למחתרת
שואל השאלה:
אבסולותלי
אנונימית
שואל השאלה:
בתכלס זה אנונימיות
אנונימית
משנים שם ותמונה
משנה שם ותמונה לחשבון סטיפס

זה מקום שבו אני יכולה לדבר ולכתוב דברים בלי פילטרים חברתיים או לחץ ממה שיחשבו, אני לא רוצה שיזהו אותי
נוטשים עמדות
כלום? אני לא כותב עם המשתמש דברים שאני מפחד שיגלו עליי במציאות, בשביל זה יש אפשרות לאנונימי
מכחישים משקרים .. לא נראה שיכולים בוודאות לדעת אם החשבון שייך לך בכל מקרה..
מחפשים למי למצוץ
אנונימי
משנים את השם, התמונה, הביו ומורידים מלא נקודות אמינות
בהצלחה
אנתק קשר עם מי שגילה. חשפתי פה ובמשתמש שלי כל כך הרבה סודות שאף אחד מהאנשים שאני מכירה אישית לא יודעים עליי
האמת שכלום, לא ממש אכפת לי שיודעים
מכחישים
כלום
מכחישים
כלום
ממילא אני פה בגלוי שאני כתבתי את השם שלי ואת המשפחה שלי מה אכפת לי שידעו מי אני
בעולם הבא יגלו הכל אין מה לחשוש אז מה שיגלו
חח עשיתי את זה למישהו והוא פשוט החליף כינוי
ואני מספר לאנשים שאני פה אז אין לי בעייה שיש כאלה שיודעים
יהיו לי סיוטים מהמחשבה שהעלית בי כרגע
מכחישה
או משנה תמונה ושם
אבל חס וחלילה שזה יקרה
בעיקרון חברות שלי יודעות שיש לי אבל לא יודעות את המשתמש
לא אכפת לי
מה הבעיה בזה
מתה בצד
מכחישה ומחליפה שם
חוטף אותו ומענה אותו עד שהוא מבטיח לא לספר לאף אחד
כלום
כבר כמה אנשים יודעים עליו :(
וגם קרו כמה פעמים שכזה רשמונלי מאנונימי או בקיר תודות את השם שלי
זה הדבר הכי מלחיץ שיש

אבל עם חברה שלי אני אפילו שולחת תמונות של אנשים וכזה
סטיפס זה ליטרלי המקום הבטוח שלי

אבל דברים אישיים זה מאנונימי או לאנשים בפרטי

ככה שאני לא הולכת לפרסם שאלה אישית שלי או לכתוה תשובה שמכילה דברים שאני מעדיפה להסתיר מאנשים
אם אני לא מאנונימית
אשכרה כלום למי אכפת
החשבון שלי לא כזה מביך אז אין לי בעיה...
מחליף כותבת מספר וחשבון בנק


מה את רוצה שאני אעשה כולה סטיפב
יואו הרגת עם התודות אנימתה
בורחים לחול
שום דבר
אנונימית
מכחישה כל קשר
אף אחד לא ידעה שזה אני וגם יש פה דברים שאף אחד לא יודע ביגלל שזה פרטי פה אבל עם כן יגלו זה הזמן לקפוץ מהחלון:)
מעמידה פנים שזה לאירוניה :')
מתאבדים