6 תשובות
בואי אנחנו שם
שואל השאלה:
כבר הייתי שם אבל אני לא זוכרת איפה זה
בשביל להצטלם יש תא איפה שליד הסופר פארם והבלאק בורגר אבל אני לא בטוחה שזה עובד בכלל
במתחם אוכל
לא חושבת שעדיין יש אבל בכל מקרה אם יש אז כנראה ליד מעליות או יציאות
תא תמונות כזה מה זאת אומרת?