5 תשובות
לא
למה בושה?
מה שנוח לך
מה שנוח לך
ממש לא בושנ
תעשי מה שאת רוצה ותלבשי מה שאת אוהבת, אם את אוהבת את זה ונוח לך אז שימי זין
אח שלי הולך עם דיאדורה ובאמת שלאף אחד לא איכפת אין שום בושה בזה זה מותג ספורט מוכר וזה נעליים טובות ונוחות אף אחד לא מצפה ממך ללכת עם נעליים במאה דולר
באותו הנושא: