5 תשובות
להתרחק ממנה ואם זה לא עובר אין למה להמשיך זוגיות
להיפרד
שואל השאלה:
אני עדיין ממש אוהב אבל את חברה שלי ואני לא רוצה להיפרד ממנה
אני עדיין ממש אוהב אבל את חברה שלי ואני לא רוצה להיפרד ממנה
אנונימי
יכול להיות שאתה סתם מבולבל
תנסה להתרחק מהבחורה הזאת ואם אתה מרגיש שזה קשה לך מידי תיפרד מחברה שלך אין למה להמשיך בצורה כזאת
תנסה להתרחק מהבחורה הזאת ואם אתה מרגיש שזה קשה לך מידי תיפרד מחברה שלך אין למה להמשיך בצורה כזאת
להיפרד. אל תתן לחברה שלך להיפגע
באותו הנושא: