נהיה לי אבצס בפה וזה שורף מוות היום הייתי אצל אמא שלי והתקשרתי ואמרתי לו שכשהוא בא לקחת אותי ממנה שנקפוץ לביקור רופא כי ממש שורף לי והוא אמר שאין לו כוח הסברתי לו שזה שורף ואז הוא התחיל להגיד לי "תנשמי" ועוד כמה מילים מזלזלות ואז ניתקתי לו את הפלאפון. הוא שלח לי שהוא קבע לי תור לרופא מחר ב7:30 בבוקר וכתב לי "תתבגרי כבר כמה דרמה את עושה" הסברתי לו שלא באלי לקום ב7:30 ושהביקור רופא פה בדרך הביתה. הוא אמר שבקופת חולים זה בחינם ובביקור רופא זה עולה 70 שקלים (ויש לו כסף הוא סתם קמצן רצח) כתבתי לו שהוא אוהב לעשות בכוונה (שתבינו שהביקור רופא זה בידיוק בדרך חזרה מהבית של אמא שלי) ואז הוא עוד פעם אומר לי תנשמי . עברו כמה שעות ואמא שלי שלחה לו הודעה וכתבה לו שיקח אותי כי כואב לי וזה מציק לי וגם אני התקשרתי אליו ואמרתי לו ועוד פעם ניתקתי את הטלפון כי אני שונאת אותו. ואז הוא כותב לי
"נמאס כבר מההתנהגות שלך דיי עייפתי כבר בלתי נסבלת אני אבא שלך לא זבל דיי"
לא הלכנו בסוף כמו שהבנתם.
הוא הורס לי את החיים עושה לי דווקא עושה לי רגשות אשם כל הזמן אומר לי שאין לי חברים אני בדיכאון בגללו הכל הוא הרס לי די כבר אין לי כוח אפילו ביום כיפור הוא אמר לי שאלוהים שלח לו אותי בשביל להרוס לו את החיים