60 תשובות
שואל השאלה:
אז זהו שאיתי מתחילים 18+
אז זהו שאיתי מתחילים 18+
אנונימית
אין פה משיכה !
הם כנראה משועממים .
הם כנראה משועממים .
שואל השאלה:
אבוי לי
זה לא שאני מעוניינת זה סתם מסקרן
אבוי לי
זה לא שאני מעוניינת זה סתם מסקרן
אנונימית
אני לא יודע כי אני לא עושה את זה
שואל השאלה:
אממ כתבתי את השאלה בגללך תפסיק להתחיל איתי
אממ כתבתי את השאלה בגללך תפסיק להתחיל איתי
אנונימית
סביר להניח שסתם חרמנים
אידיונית
היילי אור יעקוב
אנונימי
שואל השאלה:
זאת לא אידיונית
אבל התחלת איתי איזה שלוש פעמים היום
זאת לא אידיונית
אבל התחלת איתי איזה שלוש פעמים היום
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי מי אתה
זה ממש מפחיד אותי
אנונימי מי אתה
זה ממש מפחיד אותי
אנונימית
^^^מכיר אותה? כי אם לא אני מדווח
איתי אין יום אחד שלא מתחילים אני פשוט זורמת כדי לא להיות סנובית
אבל כמובן שזה אף פעם לא התפתח ליותר מסטיפס
אבל כמובן שזה אף פעם לא התפתח ליותר מסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן אני גם ככה
כןכן אני גם ככה
אנונימית
נשבעת לך ספרתי כמה דיברו איתי השבוע והגעתי לשבע
ואני יגיד לך תאמת יש שם הרבה שהם מוצא חן מעיניי אבל הם לא בגילי סו
ואני יגיד לך תאמת יש שם הרבה שהם מוצא חן מעיניי אבל הם לא בגילי סו
אנונימית
שואל השאלה:
כן זו גם בעיה או שהם גרים רחוק
כן זו גם בעיה או שהם גרים רחוק
אנונימית
אני גם לא מבינה זה לא אתר היכרויות או משהו זה תופעה רצח
אנונימית
שעמום
נואשים לחברה אני מניח
משועממים הנבלות
אני גם לא סומכת על אף אחד פה 50% מאלה ששאלו אותי פדופילים אז אין טעם
זה רק בגלל השיעמום
זה רק בגלל השיעמום
אנונימית
בתולים שנואשים למישהי שתוזיז להם קצת את הקטן
^^לא יודעת אם להגיד שונאים.
פשוט מאוד לא נחמד שהופכים כל אפליקציה שקיימת לאפליקציית הכרויות.
אחרי זה פתאום חצי מהפרופילים פה מלאים בתמונות/תמונות גוף של אנשים, השמות עצמם גם נהפכים לשמות של "ילד/ה יפה", וכולם פשוט מוצאים בזה אתר הכרויות נטו והאתר פשוט מאבד את הפואנטה שלו.
נניח אני דברתי עם מישהו שבוע שעבר בקטע חברי, והוא ניסה להוציא ממני אינסטגרם/מספר טלפון. כאילו למה?
פשוט מאוד לא נחמד שהופכים כל אפליקציה שקיימת לאפליקציית הכרויות.
אחרי זה פתאום חצי מהפרופילים פה מלאים בתמונות/תמונות גוף של אנשים, השמות עצמם גם נהפכים לשמות של "ילד/ה יפה", וכולם פשוט מוצאים בזה אתר הכרויות נטו והאתר פשוט מאבד את הפואנטה שלו.
נניח אני דברתי עם מישהו שבוע שעבר בקטע חברי, והוא ניסה להוציא ממני אינסטגרם/מספר טלפון. כאילו למה?
אנונימית
לא יודעת לפני דעתי יחסית בסדר
(אוו למה יש לתגובה מלא מינוסים לתגובה אסור לתת דעה תגידו?!!)
(אוו למה יש לתגובה מלא מינוסים לתגובה אסור לתת דעה תגידו?!!)
מה איכפת לכם אים גם ככה זה לא יתפתח יותר מסטיפס
אנונימי
מה הבעיה בגבר שוראה בחורה נחמדה ומנסה תמזל שלו
אנונימי
כי לכל בת שנייה פה קוראים ילדה יפה
ויש לה תמונת מראה
הן מתרבות
תיזהרו לא להידבק
ויש לה תמונת מראה
הן מתרבות
תיזהרו לא להידבק
כי אנשים רוצים להכיר אנשים אחרים, מה הבעיה? למה את חושבת שבאים לשאול פה שאלות במקום ללכת לגוגל? מלא אנשים שפה אלה אנשים שחסר להם עם מי לדבר והם לא באמת צריכים לשאול את השאלות שהם שואלים
חבר שלי מתחיל פה עם כל אחת ואחד בצחוק
אני לא מתחיל, אני חושב שזה מוזר להתחיל פה, בכל זאת זו לא המטרה של האתר בכלל.
מה כואב לכם?
אנונימי
אני מנסה כי יש פה באמת בנות נחמדות וכאלה אז מנסה להכיר
אנונימי
זה לא כזה מוזר
כיאלו רוב הסיכויים שלא יצא כלום
כיאלו רוב הסיכויים שלא יצא כלום
אנונימית
כל עוד זה עם טקט, אני לא חושבת שזה דבר רע, יש כאלה שסתם מגזימים ומתחילים לדבר כאילו אתם מכירים 20 שנה וזה מוזר ומעצבן ומטריד, אבל יש כאלה שמספרים בדיחה, מצחיקים אותך והכל זורם בסבבה
דווקא בנות מתחילות איתי משום מה
וואו לא משעמם לי בחיים(משעמם לי בחיים אבל לא ככה)
שום דבר לא מתחיל כאן עם בנות כולן כאן פצועות וגם יש לי חברה. אבל לרוב קורה שמתחילות איתי למה?
שאלה טובה
שואל השאלה:
וואי ממש תודה על התשובות
שאלתי מתוך סקרנות כי אשכרה בנים מתחילים איתי על בסיס יומי ואני לא מבינה למה זה לא שיש לי תמונה מחמיאה או ביו מעניין וסתם מעניין אותי איך אתם חושבים
וואי ממש תודה על התשובות
שאלתי מתוך סקרנות כי אשכרה בנים מתחילים איתי על בסיס יומי ואני לא מבינה למה זה לא שיש לי תמונה מחמיאה או ביו מעניין וסתם מעניין אותי איך אתם חושבים
אנונימית
יש כאלה שלא באמת מנסים להתחיל אבל זה נראה כאילו הם מתחילים
שואל השאלה:
אני יכולה להגיד לך שבוודאות התחילו איתי
משפטי פתיחה הזויים ביקשו את האינסטגרם מספר טלפון ועוד
אז בוודאות התחילו איתי
אני יכולה להגיד לך שבוודאות התחילו איתי
משפטי פתיחה הזויים ביקשו את האינסטגרם מספר טלפון ועוד
אז בוודאות התחילו איתי
אנונימית
או ווא, אלה אנשים קצת לא בסדר
כנראה
שואל השאלה:
כןכן זה היה נורא
אבל היו את החמודים
כןכן זה היה נורא
אבל היו את החמודים
אנונימית
תגידי תודה מישהי כאן שלחה לי ניודס שלה^^
אוי אלוהים למה אנשים כאלה. לא מאושפזים
שואל השאלה:
אמלה קיצוני רצח
יש אנשים לא שפויים
אמלה קיצוני רצח
יש אנשים לא שפויים
אנונימית
תקשיבי מתחילים איתי פה בממוצע 4 אנשים בשבוע, גם בנים וגם בנות...
כנראה שהרוב פה נואשים או חרמנים בטירוף
לרוב אני מתחילה קצת לדבר בידידות, אבל נדיר שאני באמת לוקחת את זה ברצינות (למרות שקרו מקרים)
אבל אנשים צריכים לקלוט שסטיפס זה לא אתר הכרויות וזה נגד חוקי האתר (הנה נאמנים, אמרתי את זה, אין סיבה למחוק לי)
כנראה שהרוב פה נואשים או חרמנים בטירוף
לרוב אני מתחילה קצת לדבר בידידות, אבל נדיר שאני באמת לוקחת את זה ברצינות (למרות שקרו מקרים)
אבל אנשים צריכים לקלוט שסטיפס זה לא אתר הכרויות וזה נגד חוקי האתר (הנה נאמנים, אמרתי את זה, אין סיבה למחוק לי)
כי זה לא אתר הכרויות. וזה נוגד את חוקי האתר ^^
לא הבנתי למה כולם שונאים את הגברים שאשכרה עושים את הדבר הכי טבעי בעולם.
מה הבעיה להתחיל עם מישהי? ואני מניח שאם יש לה תמונה יפה או ביו מעניין
מה הבעיה להתחיל עם מישהי? ואני מניח שאם יש לה תמונה יפה או ביו מעניין
רואים מישהי חמודה ורוצים להכיר, זה לא כזה הזוי
נואשים
1) שעמום
2) להתחיל עם בנות בכללי זה לא קשור לפה להתחיל עם בנות בכללי
3) זה עוזר להתאמן וללמוד מה לאמר ולא לאמר במציאות
2) להתחיל עם בנות בכללי זה לא קשור לפה להתחיל עם בנות בכללי
3) זה עוזר להתאמן וללמוד מה לאמר ולא לאמר במציאות
אנונימי
איתי זה לא קרה
אבל יש לי חברה שיש לה פה חבר דרך סטיפס שהיא לא יודעת איך הוא נראה בכלל והיא אמרה לו יש לה עיניים שחורות שיער חום לא חלק מדי גלים כזה ושהיא גבוהה אז זה כמו שאני אגיד לי יש עיניים דבש שיער שתני תלתלים ואני לא גבוהה ולא נמוכה אז יש כאלה שיש להם פה זוגיות דרך אתר שאלות
אבל יש לי חברה שיש לה פה חבר דרך סטיפס שהיא לא יודעת איך הוא נראה בכלל והיא אמרה לו יש לה עיניים שחורות שיער חום לא חלק מדי גלים כזה ושהיא גבוהה אז זה כמו שאני אגיד לי יש עיניים דבש שיער שתני תלתלים ואני לא גבוהה ולא נמוכה אז יש כאלה שיש להם פה זוגיות דרך אתר שאלות
כי למה לא בעצם?
אנונימי
מלא מחפשים פה בגלל שהם חר@נים רציני
אנונימית
אין גורם כזה
זה לא משהו כזה מוזר... איתי התחילו גם כמה בנות, וזה פשוט סתם זה לא שמשהו יוביל את זה לרציני יותר משיחה בצאט
מה זה החרא הזה בנים בקושי מתחילים איתי אני לא מבינה מה אני מכוערת (זאת אני בתמונה פרופיל)
אני גם לא מבינה את זה
אני בכלל לא נמשכת, לא הבנתי מה נפלו עליי כל הזמן
חבובים זה לא אתר היכרויות פה
ואנשים - תסתכלו על הגילאים של אנשים לפני שאתם מתחילים לדבר איתם, אני לא אדבר עם גבר בן 20 ומשהו שאני לא מכירה באינטרנט, דיי כבר
כאילו
סבבה שתדברו
זה לא בהכרח דבר רע
אבל המשפט השני שיוצא זה ''מה אינסטגרם?'' או ''מה המספר?'', ועוד מגברים בני 18+ ואני עוד מעט רק אהיה בת 15, אני לא מבינה אף פעם מה לעשות
אני בכלל לא נמשכת, לא הבנתי מה נפלו עליי כל הזמן
חבובים זה לא אתר היכרויות פה
ואנשים - תסתכלו על הגילאים של אנשים לפני שאתם מתחילים לדבר איתם, אני לא אדבר עם גבר בן 20 ומשהו שאני לא מכירה באינטרנט, דיי כבר
כאילו
סבבה שתדברו
זה לא בהכרח דבר רע
אבל המשפט השני שיוצא זה ''מה אינסטגרם?'' או ''מה המספר?'', ועוד מגברים בני 18+ ואני עוד מעט רק אהיה בת 15, אני לא מבינה אף פעם מה לעשות
אם יש לה ציצי ותחת גדולים
אנונימי
באותו הנושא: