איך לכתוב ערעור בנוגע לתוצאות מיון בצבא בצורה הטובה ביותר?
הייתה לי תקלה בזמן המבחן (מבחן מקוון) ובגללה הייתי צריכה להתחיל את המבחן מההתחלה מה שגם הכניס אותי ללחץ וגם כנראה הוציא אותי מריכוז והרס לי. לדעתכם זו סיבה מוצדקת? בערך חצי שעה חיכיתי בזמן המבחן כדי שיענו לי במייל ואז שעשיתי מה שאמרו לי התחיל לי הכל מההתחלה.