תשובה אחת
קראתי שזה אחלה של תפקיד אני שובצתי אליו ומתגייס בנובמבר אז אדע לענות לך מניסיון רק עוד כמה חודשים. אולי יש מישהו אחר אבל שכבר משרת / שירת בתפקיד ויכול לענות
אנונימי