8 תשובות
כן הייתי הולכת
כן
לא נראלי
אנונימית
לכי תבדקי, כאבים גם שם זה קורה בגלל שכל האזור מכווץ וכואב, אבל אם הם כל כך קיצוניים זה משהו שצריך לבדוק.
כן.
הייתי שמה טמפון, ואם הרופא שמולי לא יודע להתמודד עם זה אז בעיה שלו :)
הייתי שמה טמפון, ואם הרופא שמולי לא יודע להתמודד עם זה אז בעיה שלו :)
לא, קרה לי ועבר אחרי שעה וקרה רק פעם אחת
אבל אם היה לי קבוע אז הייתי שואלת את אמא שלי ואז אולי הולכת לרופא
אבל אם היה לי קבוע אז הייתי שואלת את אמא שלי ואז אולי הולכת לרופא
אנונימית
שואל השאלה:
אם קרה לכם יש דברים שיכולים לעזור חוץ מללכת לבדוק?
אם קרה לכם יש דברים שיכולים לעזור חוץ מללכת לבדוק?
אנונימית
אמבטיה עם מים קרים שמגיעים רק עד הפופיק בערך ולהישאר עם זה טיפה בלי סבון כי סבון ישרוף לך
אנונימית
באותו הנושא: