3 תשובות
עדיף אם את יכולה
שואל השאלה:
איך אני שולח את ההודעה היי אני יכולה לקבוע איתך ל18 לחודש הבא
איך אני שולח את ההודעה היי אני יכולה לקבוע איתך ל18 לחודש הבא
כן
באותו הנושא: