3 תשובות
תקשיבי, מנסיון, הרבה יותר מעריכים ברכה עם בדיחות פרטיות, ושמרגישים אותך בברכה אפשר להגיד. פשוט תתחילי באיחולים רגילים ומשעממים וזה יבוא לך קליל. היא תעריך אותך הרבה יותר מאשר סתם עוד ברכה מאת גוגל או סטיפס
שואל השאלה:
אין לי רעיון לברכה
אנונימית
הינה דוגמא לברכה שכתבתי לחברה ממש ממזמן (הורדתי בדיחות אישיות אבל יש כאן קצת ציניות אז אם זה מפריע לך תורידי כמובן ותקחי השראה)

ל*שם של החברה* הכי הכי
יש לי כל כך הרבה מה לכתוב ואני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל.
אז קודם כל אני מאחלת לך המון המון המון המוני מזל טוב :)
שתמיד תהיי מאושרת ושמחה ותחייכי את החיוך היפה שלך.
אנחנו אולי מכירות רק *מספר שנים/חודשים* אבל זה מרגיש לי הרבה יותר. הספקתי להכיר חברה מוכשרת ומדהימה ואני תוהה לעצמי איך החיים שלי היו נראים לפני שהתפרצת אליהם כמו סופת טורנדו. (רק בלי החלק של החלקים באוויר)
שתדעי שאני כאן בשבילך בכל שעה ביממה כמעט כמו מוקדנית בהוט, שתהיי תמיד עצמך, ושנמשיך להיות אנחנו, כי מי עוד יהיה אנחנו אם לא אנחנו?
ועכשיו ברצינות, תודה עלייך, תודה שאת תמיד מצחיקה אותי ומעלה לי חיוך על הפנים. תודה שאת מייעצת לי עצות (גרועות) חיחח
תודה שאת תומכת, ואוהבת ללא גבול. לפני *מספר השנים* אלוהים החליט שהעולם לא יכול להתקיים בלעדייך, והפך אותו לטוב יותר בזכותך 3>
אוהבת אותך הכי בעולם ומזל טוב ענקי כמו הראש שלך :)