10 תשובות
אכן כן
בכללי צריך לתת כבוד לכולם לא רק בכיפור.
כל אחד יכול להביע את דעתו זאת מדינה דמוקרטית, אבל בצורה מכובדת.
כל אחד יכול להביע את דעתו זאת מדינה דמוקרטית, אבל בצורה מכובדת.
תמיד צריך לכבד. ביום זה אפילו יותר
שואל השאלה:
נכון אבל מה שאני מתכוון זה ליום כיפור דרך ארץ אין לאנשים ממה שהיה שם אני אומר לך שנגעלתי
נכון אבל מה שאני מתכוון זה ליום כיפור דרך ארץ אין לאנשים ממה שהיה שם אני אומר לך שנגעלתי
זה היה מחריד מה שקרה בכיפור הזה
גם אני נגעלתי, זה הזוי המקום שהמדינה שלנו הולכת
שואל השאלה:
באמת שכן זה מחריד
באמת שכן זה מחריד
ברור זה לא משנה מי אתה יום כיפור זה של כולם יש גם אנשים שקוראים לעצמם אטאיסטים וצמים מה שקרה בתל אביב פשוט בושה אפס כבוד אפס ערכים אפס דרך ארץ והתירוץ של
זה היום הקדוש בשנה, לפחות בו לא להילחם
באותו הנושא: