6 תשובות
תגידי לה את החששות שלך לפני
ותזכרי שהיא שם בשביל לעזור לך ואת יכולה לספר לה הכל
ותזכרי שהיא שם בשביל לעזור לך ואת יכולה לספר לה הכל
תנסי להיפתח אליה בקצב שלך, ולדבר איתה על דברים אישיים כשתרגישי מוכנה❤
שואל השאלה:
זה פעם ראשונה אצלה
ופעם אחרונה שהייתי בטיפול היה בכיתה ח'
עבר 4 שנים מאז..
זה פעם ראשונה אצלה
ופעם אחרונה שהייתי בטיפול היה בכיתה ח'
עבר 4 שנים מאז..
טיפולים בדרך כלל זה לעזור לעצמך ולשתף לפחות את המטפל, אם לא תשתפי אותו/ה הם לא יוכלו לעזור לך
שואל השאלה:
תודה לכל מי שעזר
הלך לי סבבה
ברוך השם מצוין
תודה לכל מי שעזר
הלך לי סבבה
ברוך השם מצוין
שמחה לשמוע!
אם את רוצה לשתף יותר
מוזמנת תמיד לפרטי
אם את רוצה לשתף יותר
מוזמנת תמיד לפרטי
באותו הנושא: