6 תשובות
תגידי לה את החששות שלך לפני
ותזכרי שהיא שם בשביל לעזור לך ואת יכולה לספר לה הכל
תנסי להיפתח אליה בקצב שלך, ולדבר איתה על דברים אישיים כשתרגישי מוכנה❤
שואל השאלה:
זה פעם ראשונה אצלה
ופעם אחרונה שהייתי בטיפול היה בכיתה ח'
עבר 4 שנים מאז..
טיפולים בדרך כלל זה לעזור לעצמך ולשתף לפחות את המטפל, אם לא תשתפי אותו/ה הם לא יוכלו לעזור לך
שואל השאלה:
תודה לכל מי שעזר
הלך לי סבבה
ברוך השם מצוין
שמחה לשמוע!
אם את רוצה לשתף יותר
מוזמנת תמיד לפרטי