8 תשובות
עוצר אותך
כלום ירוק מותר לעשן בישראל לפי מה שאני יודעת מכתבה בחדשות
גם אם זה 5 גרם
יקחו אותך לתחנת המשטרה
אם אתה קטין אז יזמינו את ההורים ואז יחקרו אותך ותהי ההחלטה של ההורים אם לשלוח אותה למוסד כזה לתקופה בשביל שתתגמל(לא משנה גם אם אתה לא מעשן את זה הם לא יודעים בוודאות אה ויעשו לך בדיקת דם)

^^מותר לעשן עם רשיון אם אין לו רישיון אז זה לא חוקי
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני לא קטין
אנונימי
אז כלום
אבל תבדוק בגוגל אני באמת זוכרת שבישראל זה חוקי
שואל השאלה:
זה לא חוקי בארץ זה פשוט לא פלילי
אנונימי
אם אתה לא קטין אז יראו אם עשית עברות כאלו או אחרות בעבר(כל דבר יכול לבוא נגדך גם אם עשית מעשה טוב)
והם יחליטו מה לעשות בנדון בדר"כ הם לא סומכים על אף אחד ותקופה של חודש חודשים אתה מחויב ללכת לאנשהו כמו מרכז גמילה
וגם אם אתה לא קטין אתה יכול להבקש שההורים יבואו
וחוץ מזה אם יש לך עורך דין אז זה משנה את כל התמונה והוא יכול להוציא אותך מזה אבל בתנאי
התנאי המשטרה נותנת
אנונימית