9 תשובות
אם את רוצה ממש קרוב תבואי כמה שעות לפני כי יהיה תור, אם לא כזה אכפת לך אז תבואי מתי שפותחים שערים
שואל השאלה:
תור בכל שער?
תור בכל שער?
אנונימית
כן
^^כן
עדיף לפני כי הולך להיות תור לכניסה
שואל השאלה:
מה איך שמונה זה מוקדם^
מה איך שמונה זה מוקדם^
אנונימית
יש תור אז אם את רוצה להיות ראשונה תבואי מוקדם
יש תור נראלי
אני מגיעה בשמונה חייב לבוא מוקדם!!
באותו הנושא: