5 תשובות
אם הם אנשים שתופסים מעצמם משהו, הם יאמרו מזל טוב, אם הם לא, תדעי שסתם לא שווה להתרכז בהם
אני כותבת גם לאנשים שאני לא הכי בקשר איתם
הכל טוב!!! היום הולדת שלי בקרוב ואני אפילו לא יודעת אם מישהי אחת תעלה אותי אבל הכל בסדר כי באמת שלאף אחד לא אכפת ואם יראו שרק מישהי אחת העלתה אותך אז אולי עוד יעלו אותך
שואל השאלה:
אני חייבת לומר שממש התרחקתי מכולם וזה וגם אני לא העלתי להם ולא אמרתי מזל טוב ועכשיו זה אותו דבר אבל לא מרגיש אותו דבר כי להם בעלי מלא אנשים ולי אני לא יודעת
אני חייבת לומר שממש התרחקתי מכולם וזה וגם אני לא העלתי להם ולא אמרתי מזל טוב ועכשיו זה אותו דבר אבל לא מרגיש אותו דבר כי להם בעלי מלא אנשים ולי אני לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
העלו
העלו
אנונימית
באותו הנושא: