3 תשובות
הייתי לא בישראל
היה מטורף
היה מטורף
היה מטורף עם היו זיקוקים בלונים אש קונפטי היה מהמם
כן באמת היה וזה היה ממש כיף
אנונימית
באותו הנושא: