5 תשובות
האיכות ממש טובה
אין לי, לחברה שלי יש
אין לי, לחברה שלי יש
לי יש נדיר
יש לחברה טובה שלי את האייפון הזה והיא ממש מתלהבת ממנו
שואל השאלה:
שמעתי שיש בה מלא באגים
שמעתי שיש בה מלא באגים
אנונימית
המצלמה של 14 הכי טובה
אבל זהו בעיקרון
זה ההבדל היחיד בין 14 ל13
אבל זהו בעיקרון
זה ההבדל היחיד בין 14 ל13
באותו הנושא: