5 תשובות
האיכות ממש טובה
אין לי, לחברה שלי יש
לי יש נדיר
יש לחברה טובה שלי את האייפון הזה והיא ממש מתלהבת ממנו
שואל השאלה:
שמעתי שיש בה מלא באגים
אנונימית
המצלמה של 14 הכי טובה
אבל זהו בעיקרון
זה ההבדל היחיד בין 14 ל13