19 תשובות
לא, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.
לא מעצבן אבל לא מבינה את הפואנטה
מעצבן אותי שאומרים כע
לא למה שזה יעצבן
מאוד.
אנונימית
לא זה מגניב ונוח יותר לשימוש
מאוד
מאוד גם אוקע במקום אוקיי או אוקי
כןן
ברור שכן
מעצבן אותי שאנשים רושמים אותכם במקום אתכם
כע
אנונימי
לא כמו אלו הכותבים 'אותכם' במקום 'אתכם'.
מאודד
כעת זה מוזר טילים