4 תשובות
לפחות 6-8 חודשים
ברגע שזה מפסיק לכאוב
אם את רוצה שיחלים מהר שימי מי מלח כל שלוש ארבע שעות או כל פעם שאת נזכרת אני הייתי שמה כמעט של שעתיים והחלים לי מאוד מהר גם אל תגעי בו יותר מידי ואם ניהיה לך אינפקציה שימי מי מלח כל שעה שלושה ימים כזה יעבור לך
אני החלפתי אחרי 4 חודשים כי הייתה לי החלמה מהירה אבל עדיף לחכות בערך 6 חודשים כדי שלא יהיה גולה
וממש תשתדלי לא לגעת בעגיל אחרת יהיה לך גולה ואינפוזיות והחלמה איטית