9 תשובות
זה לא קשור לחיל
הכל מאוד משתנה ותלוי בהמון גורמים
אי אפשר לומר שבחיל האוויר שווה יותר מחיל ירוק כי את לא יודעת איפה תמצאי את עצמך
שואל השאלה:
באיזה חיל הכי כדאי להיות פקידה?
אנונימית
שואל השאלה:
ובלי קשר ליציאות?
אנונימית
משרדי מאוד
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם משרדי
אנונימית
אז לכי על זה
פקידה זה מאוד כללי
יש תפקידים פקידותיים, יש פקלשית וכו'..
זה מאוד משתנה בהתאם לבסיס שאת נמצאת בו, לאנשים, המפקדים וכמות העבודה שיש.
אני בצבא הייתי בתפקיד שהוא חצי משרדי אבל היה לי מעניין
הייתי פקידה בחלק מהשירות שלי והאמת שהיה לי ממש נחמד, אבל הכרתי גם כאלה שפחות נהנו. זה מאוד תלוי במפקדים שלך ובחיילים האחרים שאת משרתת איתם.
גם צריך לזכור שעבודה משרדית לא מתאימה לכל אחד אבל לי אישית זה היה מאוד נחמד.

אני כאן אם יש לך עוד שאלות.
בגלל ביציאות שווה נאוד