8 תשובות
זה לא רק תלוי במחשב שלך אבל גם באינטרנט שלך, אם יש לך אינטרנט של 500 מגה ומחשב טוב אז אני לא רואה בעיה לאחסן את השרת על המחשב שלך, אבל זה מאוד תלוי כמה שחקנים אתה רוצה לאחסן והפלאגינים. עם זה עם חברים, תאחסן אותו על המחשב שלך לדעתי.
וגם שחכתי להוסיף שאתה יכול להשתמש בתוכנות כמו ngrok כדי להחביא את האייפי שלך ולעשות port forwarding בדרך הזאת
שואל השאלה:
כן אבל אנשים אקראיים לא מוצאים ip אקראי ויכולים לפגוע באינטרנט שלי?
כן אבל אנשים אקראיים לא מוצאים ip אקראי ויכולים לפגוע באינטרנט שלי?
אנונימי
כמו שאמרתי שוב, יש תוכנות כמו ngrok שאיתם אתה יכול להחביא את האייפי שלך מאחרים ושאנשים אקראיים לא ימצאו את המיקום שלך או יעשו לך ddos
תנסה ליצור שרת מאטרנוס
לא, שרת מאטרנוס זה שרת זבל עם מלא לאגים.
שואל השאלה:
אני לא אצליח אבל אני מארח שרת דרך feather client כך שיש דומיין והכל, זה בסדר? לא יקרה כלום?
אני לא אצליח אבל אני מארח שרת דרך feather client כך שיש דומיין והכל, זה בסדר? לא יקרה כלום?
אנונימי
אני לא משתמש בfeather client, אבל אני מבין שאתה כאילו יכול לשתף את העולם שלך עם החברים שלך, אם זה עובד לך ככה אז אני לא חושב שיקרה משהו לא טוב
באותו הנושא: