8 תשובות
שואל השאלה:
אבל כדי לכבד את סאתי שנפרדתי ממנה
אבל כדי לכבד את סאתי שנפרדתי ממנה
אנונימי
אין זמן שנחשב בסדר
זה בסדר רק אחרי שאתה מרגיש שהתגברת באמת על הפרידה
זה בסדר רק אחרי שאתה מרגיש שהתגברת באמת על הפרידה
אין מגבלה מתי שזה מרגיש נכון
מה יש לכבד? נפרדתם אתה לא חייב לה כלום והיא לא חייבת לך
אתה יכול גם לצאת וגם לעשות דברים אחרים באותו יום פשוט לכל אחד זה שונה הזמן שלוקח לו להמשיך הלאה
אתה יכול גם לצאת וגם לעשות דברים אחרים באותו יום פשוט לכל אחד זה שונה הזמן שלוקח לו להמשיך הלאה
תלוי כמה זמן הייתם
מתי שאתה רוצה
אין מגבלה מסויימת
אין מגבלה מסויימת
מתי שמרגיש לך
שואל השאלה:
מבחינת כבוד
מבחינת כבוד
אנונימי
באותו הנושא: