8 תשובות
לא
לא
שמע עדיף שלא
גם אם אתה לא צם תנסה לכבד את החברים שלך והסביבה
גם אם אתה לא צם תנסה לכבד את החברים שלך והסביבה
זה צום מה אכפת לך לכבד, לא אכפת לי שתהיה בטלפון אבל למה בפומבי כולה יום אחד בלי מי ישמע
אנונימי
אם הם שומרים אז לא
ממש לא מי שרק מסתכל עליכם בטעות זה חילול ואתם אחראים לזה
אם אם צמים אז לא כדאי שתפתחי את הטלפון לידם אבל, אם הם לא אז כן למה לא
באותו הנושא: