התחברות
הרשמה
באלי לצאת כבר לרוץ , אני מאורגנת והכל, אבל חשוך מאוד בחוץ וזה קצת מפחיד, מה לעשות?
24 בספטמבר 2023, 05:44
עייפות
4 תשובות
תמתיני ממש תכף יגיע האור
פ
פיצול אישיות
תחכי חצי שעה יהיה אור
ס
סלנה
עוד מעט יהיה אור ותצאי
A
Anonymousssss
כבר לא חשוך כל כך חחח
S
Stip bro
באותו הנושא:
קבענו אתמול לבאולינג הוא דפק ברז חצי שעה לפני היציאה שאני כבר מאורגנת. היום הוא שלח לי מה קורה ואם אני רוצה לצאת
פאדיחה לצאת לרוץ לבד? עם בגדי ספורט והכל
באלי קרבי אבל לא באלי להיות בבסיס ככ הרבה זמן יש אפשרות לצאת חמשושים בקרבי?
לא ממש בא לי לצאת לגדנע, כן רוצה ממש להיות בצבא והכל אבל פחות גדנע
לצאת לרוץ עכשיו אם באלי או מאוחר מידי?
500 יורו מספיקים בזבוזים לשבוע אמסטרדם לא טיול מאורגן אז מה אתם אומרים כולל עישונים והכל
דניאל יונה שלח לי הודעה באינסטגרם שהוא רוצה לצאת איתי (פאק לא באלי)
חברות שלי יוצאות למקום שלא כל כך באלי לצאת אליו אבל באלי להיות איתן כדאי לצאת?
קבענו אתמול לבאולינג הוא דפק ברז חצי שעה לפני היציאה שאני כבר מאורגנת. היום הוא שלח לי מה קורה ואם אני רוצה לצאת
באלי להיכנס לאומיגל אבל לא באלי לצאת מוטרדת אתם חושבים שאני אמצא שם הרבה שמולים קטנים ?
באלי לצאת איתו לדייט אנחנו כבר חודש מדברים אבל אני מפחדת וממש באלי מה לעשות?