12 תשובות
לא. למה?
תקשיבו בנות אנחנו יצורים שטחיים, לא עד כדי כך
לא
אנונימי
לא עד כדי לפסול, אך יש העדפה מסויימת שמושכת יותר מהרוב
לא פוסל אבל משנה
אנונימי
כן
אנונימי
לא יצא צבע שיער שאמרתי "וואלה לא אהבתי"
היה בנות עם אדום, גינגי, בלונדיני, שחור, חום, כחול, וורוד שנמשכתי אליהן.
אנונימי
שואל השאלה:
השיער שלי חלק ארוך ושחרחר ואני נראית ההפך הגמור מצאחלה אבל תודה ❤
שואל השאלה:
^^^אם לא פוסל אבל כן משנה זה די אומר שאתה חצי פוסל זה על אותו עקרוןן
חשוב לי מה נעשה אצלי זו כל המשיכה
אנונימי
שואל השאלה:
נוו זה פוסל
הכל טוב
לא כזה אופי יותר משנה לי