9 תשובות
צריך לשלב תזונה
אם תקפידי על חלבון, אימוני כוח וגירעון קלורי, כן קיימת האפשרות שתעלי בשריר במקביל לצמצום אחוזי שומן.. כמובן שמדובר על מצב לא מאוד אידיאלי שקשה לתחזק לטווח די ארוך
שואל השאלה:
^ אני לא יכולה לעשות גרעון קלורי כי אני במשקל תקין אם אני ארזה במשקל אני יכולה להגיע לתת משקל
^ אני לא יכולה לעשות גרעון קלורי כי אני במשקל תקין אם אני ארזה במשקל אני יכולה להגיע לתת משקל
אנונימית
אז בהנחה שתהיי בניטרלי+ יחד עם אימונים תזונה וכו', תעלי בשריר אבל לא סביר שתרדי בשומן, אם כבר אולי תחווי עלייה קטנה בשומן יחד עם השריר, אי אפשר לשלוט 100% באיזה רקמות נעלה/נרד
שואל השאלה:
אני מנסה להוריד את הבטן הענקית שיש לי, אני אצליח?
אני מנסה להוריד את הבטן הענקית שיש לי, אני אצליח?
אנונימית
תשתדלי להיות בעודף קלורי קטן, אימוני כוח, חלבון, לא רוצה להגיד לך כן או לא אבל זה נראה לי כיוון בסדר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת עודף קלורי קטן?
מה זאת אומרת עודף קלורי קטן?
אנונימית
בואי נשים כמה דברים על דיוקם
אם את במשקל תקין עם בטן זה אחד מהדברים הבאים
או שאת לא מודעת למראה שלך/מגזימה - משהו די נפוץ אצל בנות ונערות
או שאת במצב שיש מעט שריר אז השומן יותר בולט
או שאת לא באמת במשקל תקין ואת כן צריכה לרדת
אם את אומרת אמת אז נשמע שאת במצב השני, ואז אני ממליץ לך להיות בעודף קלורי קטן כלומר, קחי את הניטרלי שלך, תוסיפי אקסטרה 100-200 קלוריות או אפילו תתחילי רק מהניטרלי ותראי מה קורה על המשקל והמראה למשך כמה שבועות
אם את במשקל תקין עם בטן זה אחד מהדברים הבאים
או שאת לא מודעת למראה שלך/מגזימה - משהו די נפוץ אצל בנות ונערות
או שאת במצב שיש מעט שריר אז השומן יותר בולט
או שאת לא באמת במשקל תקין ואת כן צריכה לרדת
אם את אומרת אמת אז נשמע שאת במצב השני, ואז אני ממליץ לך להיות בעודף קלורי קטן כלומר, קחי את הניטרלי שלך, תוסיפי אקסטרה 100-200 קלוריות או אפילו תתחילי רק מהניטרלי ותראי מה קורה על המשקל והמראה למשך כמה שבועות
שואל השאלה:
אני עושה את הניטרלי הזה כאילו אני שורפת במנוחה 1400 קלוריות ואני אוכלת 1700 כדי להישאר במשקל הזה
אני עושה את הניטרלי הזה כאילו אני שורפת במנוחה 1400 קלוריות ואני אוכלת 1700 כדי להישאר במשקל הזה
אנונימית