11 תשובות
לא
אני האחות הקטנה שעקפה את אחותה בגובה
אני אבל אני בת
ורק שתדע שזה מתחלק לשניים, בנים שגבוהים בכיתה ז למטר שמונים ומפסיקים לגבוה או כל השאר (הרוב ) שגבוהים בכיתות ט-י-יא בדרך כלל
ורק שתדע שזה מתחלק לשניים, בנים שגבוהים בכיתה ז למטר שמונים ומפסיקים לגבוה או כל השאר (הרוב ) שגבוהים בכיתות ט-י-יא בדרך כלל
שואל השאלה:
באיזה הפרש גילאים? ובכמה עקפת?
באיזה הפרש גילאים? ובכמה עקפת?
אנונימי
שואל השאלה:
בן כמה? ובן כמה אחיך הגדול? ומה הגבהים שלכם?
בן כמה? ובן כמה אחיך הגדול? ומה הגבהים שלכם?
אנונימי
אני עקפתי את כולם בגובה בנים או בנות כאשר שתיים גדולים ממני בגילי העשרה
שואל השאלה:
כשזה שני בנים זה בעיה אחרת
אחי הקטן גבוה ממני ב-10 סמ ואני מפורק מזה
כשזה שני בנים זה בעיה אחרת
אחי הקטן גבוה ממני ב-10 סמ ואני מפורק מזה
אנונימי
שואל השאלה:
זה ממש קשה
כי הוא משוויץ בסיטואציה ואני מרגיש שמתהפכים התפקידים ואני כמו האח הקטן שלו
זה ממש קשה
כי הוא משוויץ בסיטואציה ואני מרגיש שמתהפכים התפקידים ואני כמו האח הקטן שלו
אנונימי
שואל השאלה:
הוא ספורטאי ויותר גדול ממני פיזית
כל הזמן קורא לי גמד
הוא ספורטאי ויותר גדול ממני פיזית
כל הזמן קורא לי גמד
אנונימי
שואל השאלה:
מזכיר לי את זה כל רגע שהוא יכול
מזכיר לי את זה כל רגע שהוא יכול
אנונימי
שואל השאלה:
ומה אתה אומר בן זונה
יש לנו אותה אמא
ומה אתה אומר בן זונה
יש לנו אותה אמא
אנונימי
באותו הנושא: