4 תשובות
כאילו תשלחי לי הודעה ויש לי פרפרים יכול להיות גם כתוב שאת שונאת אותי ואני עדיין אתרגש
שואל השאלה:
^^חחח חחח חחח חחח לא נו אבל אני רציניתת
אנונימית
אם את רוצה ליצור מזה משהו תוסיפי לב או משהו כזה אחרי לילה טוב, בוקר טוב משהו כזה
ואם סתם ידידים טובים תרשמי לו תודה שאתה פה איתי ומבין אותי .
משהו כזה
בבקשה אל תגידי לי ששלחת "מה עושים?"
אנונימי