6 תשובות
תלוי איזה ריכוז
זה גורם לרגישות בעור ואדמומיות
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כלום
אבל זה לא טוב
אם אני לא טועה עדיף עד פעמיים
שואל השאלה:
2%
אנונימית
אה אז זה לא מהמם אבל כל עוד זה לא כל יום זה בסדר שלוש פעמים זה בסדר אלא אם את משתמשת בחומצות אחרות או שהעור שלך מרגיש מגורה
חצי אחוז עד אחוז אחד אפשר כל יום
אחוז עד שניים לא כל יום