4 תשובות
ברור שעובר, יש כאלה שכואב להם ליותר זמן ויש כאלה שכואב להם לפחות, בסופו של דבר יש סיבה שנפרדים ובסופו של דבר מבינים שאין סיבה להיתלות בזכרונות, כי הבן אדם כבר לא מי שזוכרים אותו
אנונימי
מניסיון זה דועך, החודשים הראשונים ממש נוראים אך הזמן מרפא ומשם מעכלים את האבדה. חשוב להזכיר לעצמך שזה לא סוף העולם, יש עוד אלפי גברים בסביבה שאף יתאימו לך יותר ויצרו איתך מערכת יחסים חזקה יותר שתתמשך זמן רב.
ממליץ לא לקפוץ לקשרים רומנטיים/מיניים חדשים בתקופה הקרובה, תני לעצמך להתאזן כמה שבועות
ממליץ לא לקפוץ לקשרים רומנטיים/מיניים חדשים בתקופה הקרובה, תני לעצמך להתאזן כמה שבועות
שואל השאלה:
סוניק אין לי יותר מידי חברות כי בזמן הזוגיות פשוט התרחקתי מכולם וזה גרם לזה שעכשיו אני דיי לבד
זה עדיין יכול לעבור אם אני כל היום יושבת בבית ?
סוניק אין לי יותר מידי חברות כי בזמן הזוגיות פשוט התרחקתי מכולם וזה גרם לזה שעכשיו אני דיי לבד
זה עדיין יכול לעבור אם אני כל היום יושבת בבית ?
קודםם כל, הכל עובר
גם אם עכשיו זה נראה שזה תקוע בסופו של יום לא יהיה לל כבר אכםת ותעברי קדימה,
בנתיים תנסי לצאת מהבית, להנות
גם אם עכשיו זה נראה שזה תקוע בסופו של יום לא יהיה לל כבר אכםת ותעברי קדימה,
בנתיים תנסי לצאת מהבית, להנות