8 תשובות
שתציע להחזיר לך אבל
אנונימית
מה שבא לך
אני לא הייתי מבקשת, בעיקר אם זאת חברה טובה
אני לא הייתי מבקשת, בעיקר אם זאת חברה טובה
אני הייצי מבקשת חד משמעית אני עובדת על כל שקל ושקל ואם לא אני אז ההורים וזה כסף זה דבר שיעזור לי בעתיד שלי אז למה שלא יבקש ? אלה אם את יודעת מראש שיש לכן מקום שאתן הולכות אליו ביחד השבוע נגיד ואז שהיא תשלם עליך את ה 20 שקלים ה אלו זה לא שקל שאפשר לוותר וגם זה הייצי מתעקשת שיחזירו
אנונימית
כן לבקש
חברות שלי ואני רבות על כל שקל ושקל
חברות שלי ואני רבות על כל שקל ושקל
אז הכל טוב
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם מתישהו שאצטרך היא תשלם עליי
היא חושבת שיש לי מלא כסף
ואם זה היה מהכסף שלי הייתי מביאה לה חופשי אבל זה הכסף של אמא שלי ולא נעים לי בקושי לבקש מאמא שלי
את ה20 שקל האלה אני לא אבקש ממנה אבל אני כן מצפה ממנה שאם יהיה חסר לי איזה כמה שקלים שהיא תשלם עליי
אני לא יודעת אם מתישהו שאצטרך היא תשלם עליי
היא חושבת שיש לי מלא כסף
ואם זה היה מהכסף שלי הייתי מביאה לה חופשי אבל זה הכסף של אמא שלי ולא נעים לי בקושי לבקש מאמא שלי
את ה20 שקל האלה אני לא אבקש ממנה אבל אני כן מצפה ממנה שאם יהיה חסר לי איזה כמה שקלים שהיא תשלם עליי
באותו הנושא: