8 תשובות
אני פשוט משתמשת קבוע בסבוקאלם (יש לי עור רגיש) וזה הכי טוב בשבילי וגם כשאני רואה ביקורות אני מבינה שזה כנראה יותר מומלץ אבל לגבי קרם הגנה אני לא באמת יודעת :)
שואל השאלה:
אשמח למישהו שבאמת יודע
עדיין לא חילקתי פרחים
אנונימית
ד"ר פישר ברוב קרמי ההגנה יש מסנני קרינה מהדור הישן וזה לא טוב לפנים, לא לקנות מוצרים בצבע חום /כתום של ד"ר פישר , ותמיד מומלץ ועדיף לקנות קרם הגנה קצת יותר יקר אבל שעושה טוב לעור הפנים
פישר
אנונימית
שואל השאלה:
תוכלי לפרט?
אנונימית
סבוקאלם בכללי הייתי ממליצה יותר
שואל השאלה:
כמובן, את זה אני יודעת,
התכוונתי לדר פישר החדש עם המסננים מהדור החדש
אנונימית