5 תשובות
לא
שואל השאלה:
יש ב11 בלילה אבל נגיד לפנות בוקר כבר אין ככ אנשים
יש ב11 בלילה אבל נגיד לפנות בוקר כבר אין ככ אנשים
אנונימית
במצב של היום כן.
לא מפחיד
יש מלא אנשים בחוץ בכיפור
יש מלא אנשים בחוץ בכיפור
הרבה פחות בעיניי
באותו הנושא: