התחברות
הרשמה
עשיתי החלקה לפני כמה חודשים והשיער שלי כבר גדל
הוא חלק מאוד גם למעלה אבל יש לי נפח בחלק של הראש, יש לי יום הולדת שבוע הבא ואני לא רוצה לאסוף אותו ואני רוצה להראות יפה. מה אני יכולה לעשות כדי לסדר את הלמעלה שיהיה חלק? אם אני אעשה רק פן או מחליק אז הוא יתנפח מהלחות ויראה אפילו יותר גרוע ממה שהוא
23 בספטמבר 2023, 10:36
החלקה אורגנית
החלקת שיער
החלקה יפנית
עיצוב שיער
הבהרת שיער
תשובה אחת
אולי ללכת לאיזו מספרה שיעצבו ויסדרו לך
א
אין שם/
באותו הנושא:
עשיתי החלקה לפני חודש והשיער שלי כל הזמן שומני מה לעשות
עשיתי החלקה לפני חודש והשיער נפוח ללא ברק
עשיתי החלקה בשיער לפני כמה חודשים וצמחו לי שורשים
עשיתי החלקה לפני שנה והשיער שלי עכשיו בתהליך גדילה
אם עשיתי החלקה בשיער והשורשים גדלים לי השיער יחזור להיות כמו לפני ההחלקה?
עשיתי החלקה יפנית לפני חודש, למה כשאספתי את השיער עכשיו אחרי החפיפה ואחרי הייבוש, נהיה סימן?
עשיתי החלקה אורגנית לפני חודש ונהיה לי גל בשיער זה הגיוני?
עשיתי החלקה וצמחו קצת שורשים כי בכל זאת החלקה עשיתי לפני 5 חודשים
עשיתי החלקה בשיער לפני 11 חודשים ועדיין השיער שלי ממש חלק אחרי חפיפה זה הגיוני ?
צביעת שיער לאחר החלקה ברזילאית - אם עשיתי לפני 3 חודשים החלקה ברזילאית אפשר לצבוע את השיער או שזה בעיה?
עשיתי החלקה יפנית לפני חודש והאם מותר להיכנס אם השיער לבריכה ולים בלי שיהרס