7 תשובות
כולם יודעים שהוא אשם, הם פשוט משקרים לעצמם שהוא חף מפשע כי אפילו לחלאות כמו התומכים שלו קשה להודות שזה מזעזע לתמוך באדם שרצח משפחה, אבל עמוק בלב הם שמחים שזה קרה, אבל הם לא יגידו את זה בקול
הוציאו ממנו בעינויים! בכללי למחלקה היהודית בשב"כ יש היסטוריה של הפללת ימנים!
שואל השאלה:
כמו שאמרתי, בפסק הדין נכתב שההודאה ששימשה במשפט לא הוצאה בעינויים. ההודאות שכן הוצאו דרך עינויים נפסלו כראיות ולא שימשו כדי להרשיע אותו.
כמו שאמרתי, בפסק הדין נכתב שההודאה ששימשה במשפט לא הוצאה בעינויים. ההודאות שכן הוצאו דרך עינויים נפסלו כראיות ולא שימשו כדי להרשיע אותו.
אנונימי
יש עדויות של ערבים שאמרו שהם לא עשו את זה אבל המחלקה היהודית בשבכ והפרקליטות תמיד נגד הימין וזה לא מעניין אותם
אני גם לא מבינה למה הם תומכים בו
הוא בעצמו הודה שהוא עשה את זה, הם מספרים לעצמם סיפור שהוא חף מפשע ולא עשה כלום ולא מגיע לו לשבת בכלא על שלושה אנשים שהוא שרף למוות וילד אחד שהוא פצע. לעומת זאת הם בעד לשים בכלא אנשים חפים מפשע שרק מפריעים להם בעין, זוועה.
הוא בעצמו הודה שהוא עשה את זה, הם מספרים לעצמם סיפור שהוא חף מפשע ולא עשה כלום ולא מגיע לו לשבת בכלא על שלושה אנשים שהוא שרף למוות וילד אחד שהוא פצע. לעומת זאת הם בעד לשים בכלא אנשים חפים מפשע שרק מפריעים להם בעין, זוועה.
כי זה לא מעניין את הפרקליטות
שואל השאלה:
^
אז למה ההגנה לא השתמשה בזה?
^
אז למה ההגנה לא השתמשה בזה?
אנונימי