10 תשובות
כי נשים שופטות אחת את השנייה על פי הבן זוג שלהן, ולכן אישה שיש לה גבר צעיר יותר נראית כשונה, כמישהי שלא יכלה להשיג "בן זוג נורמלי" ולכן ישפטו אותה הרבה יותר.
כי החברה שלנו דפוק חושבים שרק לגברים מותר לצאת עם נשים קטנות
כי גברים יותר ילדותיים ומתבגרים בגיל מאוחר יותר אז שהבן יותר גדול מהבת זה לרוב גם בלי קשר לחברה יותר מתאים
שואל השאלה:
לא כאילו ראיתי שאלות פה ואנשים יורדים על זה שמישהו יוצא עם מבוגרת ממנו והכל ואני לא מבין למה כי זה משיכה הרי, וגם זה אגן בגלל מנהג שהאישה היא החלשה והכל וגם אצל הפמיניסטיות הרוב, האישה היא הצעירה
אנונימי
א. נשים בדרך כלל מתבגרות יותר מהר מגברים.. ולכן גברים בגיל שלהן סביר להניח מחפשים רק יזיזיות במקום בת זוג.
ב. זה מקובל כפי שאתה אומר, אך זה לא בהכרח כדאי לכל זוג.
ג. אישה רוצה להרגיש קטנה יותר מבעלה לפחות על סמך הגיל שלה, כדי בעצם להימשך אליו יותר.. זה נטו מרגיש יותר גברי אם הוא מרגיש יותר מבוגר ופחות ילד, אבל זה לא נכון לכולם בסופו של דבר יש זוגות יוצאי דופן.
^הסיבה הראשונה לא רלוונטית אחי
מדובר על זוגות מבוגרים לא בגילאי 12 שרק בגילים האלה הבנות בוגרות יותר
גם בגילאי 20+ זה מה שזה. אני לא רואה את מה שכתבתי כשגוי.
אני לא מתכוונת שהמוח של הגברים הוא מפגר בגילאים הללו, אני אומרת שהדיבור הוא דיבור של ילד.. הכוונה היא שמה שמעסיק אותו זה בעיקר ס*ס או משחקים ולא באמת זוגיות בשונה מנשים.
נורמה חברתית..
ככה יצא מה נעשה
זה כמו שאף גדול היה יותר יפה מאף קטן (דוגמא)
הגבר הוא הגבר
איך הגבר יהיה גבר אם הוא יותר קטן?
כי בחברה מקובל שאישה צריכה להיות קטנה וחלשה ליד הגבר שלה