6 תשובות
אצלנו הפתיק ו הפתיש זה אותו דבר , בכיתות נמוכות יותר זה פתיש ובט' זה פתיק
מה התאריכים שלך?
גם לנו יש אחרי סוכות פתיק
אנונימית
שואל השאלה:
אני בהנהגת ירושלים וסבבה לא ידעתי אז תודה שאת אומרת
ולנו יש ב13-14.10
מתי לך?
אנונימית
אמאלה גם שלנו 13-14 אבל אני הנהגת הצוק
שואל השאלה:
וואלה אז כנראה שלכולם יש פתיק באותו תאריך פשוט מקומות שונים
אנונימית
גם לי יש פתיש בתאריכים האלה ואני בהנהגת החוף
אנונימית
שואל השאלה:
אה וואלה הייתי שואלת איפה אתם עושים אבל אני בעצמי לא יודעת איפה אנחנו
אנונימית